پرندگان مهاجری که در پارکت لیمنت قابل شستشو کوچ کردند

مبلمان شما، پالت رنگ دلخواه شما، دکوراسیون دیوار شما، رنگ دیوار شما، اشیایی که میز قهوه شما را تزئین می کنند، انواع گیاهان شما و بسیاری موارد دیگر… همه اینها بخش های مهمی از دکوراسیون خانه را تشکیل می دهند.

وقتی صحبت از دکوراسیون منزل به میان می آید، ابتدا مبلمان، کاغذ دیواری، زیور آلات و مواردی از این دست به ذهن خطور می کند، اما در واقع یکی از مهم ترین مواد دکوراسیون پارکت لمینت قابل شستشو است پارکت ها آنقدر تاثیر دارند که می توانند اندازه و روح خانه را تغییر دهند.

امروزه حتی خانه های کوچک نیز با انتخاب رنگ پارکت مناسب می توانند حال و هوای کاملا متفاوتی به خود بگیرند به همین دلیل انتخاب رنگ پارکت باید جزو ایده های دکوراسیون شما باشد.

نباید فراموش کرد که ظرافت منزل شما با رنگ پارکت زیبا نمایان می شود اولین نکته ای که در انتخاب رنگ پارکت باید به آن توجه کرد، اندازه متراژ است.

همانطور که در دکوراسیون خانه، اگر هماهنگی رنگی مناسب در انتخاب پارکت فراهم شود، خانه بسیار زیباتر به نظر می رسد اگرچه ده ها گزینه رنگ در پارکت ها وجود دارد، اما بهتر است آنها را در زیر دو سقف به صورت رنگ های روشن و تیره جمع کنید.

شما می توانید پارکت های رنگ روشن را انتخاب کنید تا خانه بزرگتر به نظر برسد و فضا جادارتر باشد علاوه بر این، همیشه ظاهری تمیز و خالص خواهد داد پارکت های تیره برخلاف پارکت های روشن، خانه را کوچکتر نشان می دهند.

اگر اتاق شما به اندازه کافی بزرگ است، می توانید از پارکت تیره استفاده کنید پارکت های تیره نیز فضای گرمی ایجاد خواهند کرد با این حال، همانطور که گفتیم، اندازه خانه باید برای این کار کافی باشد.

به طور خلاصه، می‌توانید از کفپوش‌های رنگ روشن استفاده کنید تا فضا جادارتر به نظر برسد، در حالی که از کفپوش‌های تیره برای ایجاد درک کوچک‌تر استفاده کنید.

در ادامه با پاسخ به این سوال که آیا پارکت رنگ روشن مفید است؟ کف‌های رنگ روشن ممکن است کمی کثیف‌تر را نشان دهند، اما این بدان معنا نیست که مفید نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *