ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز موجب قطع دست یک کارگر ساختمانی شد

ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز نوعی فلز نورد شده، ورق فولادی است که با یک لایه ضخیم روی پوشش داده شده است تا در برابر خوردگی محافظت شود.

مقاوم ترین، سبک وزن ترین و مقرون به صرفه ترین ماده با ویژگی های ضد خوردگی بالا، ورق فولادی گالوانیزه یا ورق فولادی گالوانیزه در نظر گرفته می شود.

چنین مواد به طور گسترده ای برای ساخت عناصر سقف، کانال های تهویه، و همچنین لوله های پایین و غیره استفاده می شود.

نورد فولاد گالوانیزه دقیقا چگونه تولید می شود؟
برای به دست آوردن ورق گالوانیزه کرکره ای در تولید، ورق فولادی با عیار ویژه روی پوشش داده می شود.

چنین پوششی را می توان هم در هر دو طرف و هم در یک طرف ورق اعمال کرد. ضخامت پوشش ممکن است بسته به کاربرد بیشتر ورق گالوانیزه و همچنین میزان رطوبت مورد انتظار محیط برای استفاده از آن متفاوت باشد.

ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز

تولید گالوانیزه در واحدهای تخصصی گالوانیزه گرم انجام می شود. این رایج ترین روش برای ساخت ورق گالوانیزه است. همچنین دو گزینه دیگر برای تولید این نوع فلز نورد وجود دارد این یک روش گالوانیکی و گالوانیزه سرد است، اما آنها بسیار به ندرت استفاده می شوند.

ورق گالوانیزه کرکره ای در چند مرحله انجام می شود. اولین مرحله آنیل کردن ورق فولادی است.

سپس به مرحله دوم بروید پس از پختن، ورق در حمام روی مذاب قرار می گیرد. این فرآیند پردازشی است که ورق فولادی برای به دست آوردن عملکرد مقاومت در برابر خوردگی بالا طی می کند.

برای محافظت بهتر از سطح ورق گالوانیزه کرکره ای، حفاظت از آن انجام می شود: غیرفعال کردن، روغن کاری یا روغن کاری و غیرفعال کردن. اغلب، این روش ها به طور همزمان استفاده می شوند.

خواص اصلی یک ورق گالوانیزه کرکره ای شامل این واقعیت است که مواد به خوبی برای پردازش با نورد، مهر زنی، کشیدن و خم شدن مناسب است. و همچنین لازم به ذکر است که ورق فولادی پس از گالوانیزه شدن دارای تمامی خصوصیات “فولاد ضد زنگ” می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *