مردی با نبات چوبی گیاهی دیابت نوع 2 همسر خود را درمان کرد

نبات چوبی گیاهی یک شیرینی اصلی است که افراد از همه اقشار با آن برخورد کرده اند و از لذت بردن از آن لذت برده اند.

نبات چوبی تاریخچه ای دارد که به قرون وسطی بازمی گردد و شیرینی های آب پز سفت شبیه آب نبات چوبی معمولا مصرف می شدند.

آنها نه تنها برای شیرینی پزی، بلکه اخیراً برای کمک به درمان افراد مورد استفاده قرار گرفته اند.

با این حال، اختراع واقعی شناخته شده نبات چوبی چوبی یک راز است، اما اکثر آنها استدلال می کنند که جورج اسمیت بنیانگذار آب نبات چوبی در دوران مدرن اخیر بوده است.

پس از فروش این نوع آب نبات ها، او تصمیم گرفت آنها را به نام اسب مسابقه خود “Lolly Pop” بنامد و در سال 1931 این نام را به نام تجاری خود ثبت کرد.

در این دوره، بسیاری از آب نبات ها و آب نبات های سخت به طور قابل توجهی با دست ساخته می شدند که زمان بر و سخت بود.

نبات چوبی

اکنون، با ظهور تکنولوژی و ماشین‌آلات، راه‌های چند وجهی جدیدی وجود دارد که می‌توان آب نبات چوبی را از طریق آنها ساخت، خواه صرفاً توسط ماشین باشد یا معمولاً با ترکیبی از مداخلات انسانی و فناوری.

با توجه به افزایش جمعیت، نبات چوبی چوبی با نرخ بسیار بالاتری مصرف می شود. گزارش اخیر داده‌های بازار نشان داد که «در سال 2016، بیش از 5 میلیون پوند آب نبات سخت توسط آمریکایی‌ها مصرف می‌شد».

بدیهی است که بسیاری از ما این خوراکی‌ها را مصرف می‌کنیم در حالی که به ندرت به فرآیند چندوجهی ساخت این نوع آب‌نبات‌ها توجه می‌کنیم.

و با ظهور اشکال مختلف فناوری، ماشین آلات و حتی مواد و مواد مختلف مورد استفاده برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال تغییر مصرف کنندگان، سؤالاتی مطرح می شود که نبات چوبی چوبی در حال حاضر چگونه ساخته می شود؟

در حالی که مواد تشکیل دهنده و ماشین آلات بین شرکت ها و تولید کنندگان مختلف متفاوت است، فرآیند در واقع بسیار ساده است. برای شروع، آب نبات چوبی ساده از مواد بسیار کمی اما حیاتی تشکیل شده است.

در درجه اول یک نبات چوبی چوبی حاوی شکر، شربت ذرت، آب، افزودنی های غذایی و طعم دهنده ها و اسید مالیک یا سیتریک است. اما در نهایت مواد مهم شکر و شربت ذرت است.

شکر معمولاً از کشورهایی مانند برزیل، هند و چین که برترین تولیدکنندگان محصول شکر در سطح جهان هستند، قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *