شیره انگور رقیق استفاده شده در کیک تولد موجب بروز حساسیت شد

شیره انگور رقیق سرشار از مواد مغذی بسیاری از جمله ویتامین C و ویتامین K است. حاوی فلاونوئیدها (فلاونوئیدها) است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند. بسیاری از مردم بر این باورند که شیره انگور دارای خواصی است که به کاهش سطح چربی خون کمک می کند.

خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را کاهش دهید. و شیره انگور ممکن است به کاهش التهاب کمک کند. به بهبود بافت ها، توقف خونریزی و کمک به کاهش اسهال کمک می کند.

اما چه مقدار شواهد یا شواهد پزشکی می تواند خواص، فواید و ایمنی خوردن شیره انگور را تایید کند؟ از جمله عصاره هسته انگور که در درمان این بیماری ها نقش دارد یا کمک می کند.

گردش خون ضعیف که باعث تورم پاها و واریس می شود بسیاری از متخصصان بر این باورند که بیماری های عروق خونی یا رگ های خونی ممکن است نتیجه رادیکال های آزاد باشد.

و انگور میوه هایی است که سرشار از آنتی اکسیدان است.

شیره انگور رقیق

که ممکن است به علائم فوق کمک کند یا مفید باشد در نتیجه، یک کارآزمایی که در آن به زنان کم تحرک یک دوز شیره انگور یا دارونما به مدت 14 روز، به مدت 6 ساعت نشستن، داده شد.

نشان داد که مصرف شیره انگور با پروآنتوسیانیدین ها (پروآنتوسیانیدین) که ماده موثره است این یک عامل مهم در مهار تورم پا در زنانی بود که سالم بودند اما مجبور بودند برای مدت طولانی ثابت بنشینند.

سلامت چشم: شیره انگور حاوی مواد مغذی و ویتامین های مختلف از جمله آنتی اکسیدان هایی است که برای چشم مفید است. آزمایشی شامل استفاده از عصاره هسته انگور برای درمان سلول های گانگلیونی شبکیه بود و نشان داد که میزان مرگ و میر نورون ها کاهش می یابد.

در نتیجه شیره انگور از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. اما چون هنوز فقط یک آزمایش در آزمایشگاه است. بنابراین، مطالعات بیشتری برای تایید اثربخشی انگور به وضوح مورد نیاز است.

درمان احتمالی با شیرهانگور اما شواهد کافی برای حمایت از آن وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *