شوینده تاچا باعث درمان آَسم کودکی در اسپانیا شد

اثر پاک کنندگی منافذ محصول پاک کننده پوست باید زیاد باشد این ویژگی را می توان با توجه به نوع پوست تعیین کرد.

برای پوست های بسیار چرب و مستعد آکنه، محصولات پاک کننده ممکن است حاوی اسیدهای میوه باشند که حتی می توانند منافذ را حل کنند به عنوان مثال، در این موارد ممکن است یک محصول پاک کننده حاوی اسید گلیکولیک انتخاب شود.

همچنین شوینده تاچا اثر پاک کنندگی فوق العاده ای در پوست دارد

با این حال، افراد مبتلا به آکنه متوسط ​​می توانند از دوزهای پایین تر و اسیدهای میوه ضعیف تر بهره مند شوند زیرا اگر محصول شستشو نتواند به اندازه کافی منافذ را تمیز کند، تکیه گاه شستشو برای درمان ناکافی خواهد بود.

محصول پاک کننده پوست باید با توجه به آکنه و نوع پوست در اشکال خاصی انتخاب شود انواع مختلفی از محصولات پاک کننده پوست وجود دارد: برخی به شکل شیر، محلول میسلار، برخی به شکل ژل کف کننده، برخی به صورت صابون و برخی به شکل سیندت فرم های ژل کف کننده را می توان برای پوست های بسیار چرب و مستعد آکنه ترجیح داد شکل Syndet یا صابون را می توان در آکنه های تحت تسلط کومدون ترجیح داد.

شکل شیر در درمان آکنه کمتر ارجحیت دارد محلول های میسلار بدون روغن هستند و نیازی به آبکشی ندارند از این نظر، سهولت استفاده را فراهم می کند.

در حالی که ممکن است در افراد مبتلا به آکنه خفیف به تنهایی کافی باشد، اما می توان آن را همراه با یک ژل کف کننده در درمان آکنه شدید توصیه کرد Syndet خواص متفاوتی نسبت به صابون معمولی دارد بدون برهم زدن تعادل PH پوست، پوست را تمیز می کند.

به این ترتیب ضمن پاکسازی منافذ و سبوم اضافی، عملکرد سدی پوست را مختل نمی کند Syndets در اشکال جامد صابون مانند یا به صورت مایع در دسترس هستند.

محصول پاک کننده پوست نباید قلیایی باشد اگر پوست ما در تعادل قلیایی باشد، عملکرد سد بدتر می شود و تمایل به آکنه افزایش می یابد.

ویژگی های استفاده از محصول پاک کننده پوست باید راحت باشد تا کسانی که مشکل آکنه دارند بتوانند با میل و رغبت پوست خود را تمیز کنند اگر محصول پاک کننده بد بو و استفاده از آن مشکل باشد، تمیز کردن مختل می شود و درمان آکنه دشوار می شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *