ساخت اولین ساعت رومانسون زنانه بند استیل نگین دار که فقط در کره ماه کار می کند!!

بسیاری از ساعت ها دارای صفحه نمایش نورانی هستند تا بتوان از آنها در تاریکی استفاده کرد. برای رسیدن به این هدف از روش های مختلفی استفاده شده است. نمایشگرهای LED در برخی از ساعت‌های دیجیتال اولیه استفاده می‌شد.

ساعت های مکانیکی اغلب رنگ روشنی روی دست و نشانگر ساعت دارند. رادیوم اغلب استفاده می شد، اما خارج از ساعت، مقدار کمی تشعشع تولید می کرد که می توانست خطرناک باشد تریتیوم به عنوان جایگزین استفاده می شد زیرا تابش تولید شده از آن انرژی بسیار کمی دارد.

در برخی از انواع ساعت ها، لامپ های رشته ای کوچک یا LED ها نمایشگر را روشن می کنند که اساساً روشن نیست. اینها تمایل به تولید نور بسیار ناهموار دارند.

ساعت‌های دیگر از مواد الکترولومینسانس برای ارائه روشنایی یکنواخت پس‌زمینه نمایشگر که در آن عقربه‌ها یا اعداد قابل مشاهده است، استفاده می‌کنند.

به طور سنتی، ساعت رومانسون زنانه بند استیل نگین دار زمان روز، حداقل ساعت، دقیقه و اغلب ثانیه را ارائه می دهند بسیاری نیز تاریخ جاری را ارائه می دهند و برخی نیز روز و ماه هفته را نشان می دهند.

با این حال، بسیاری از ساعت ها نیز اطلاعات زیادی را فراتر از اطلاعات اولیه زمان و تاریخ ارائه می دهند برخی از ساعت‌ها دارای زنگ هشدار هستند.

یک ساعت پیچیده یک یا چند عملکرد فراتر از عملکرد اصلی خود یعنی نمایش زمان و تاریخ دارد. به چنین عملکردی عارضه می گویند دو عارضه رایج، عوارض کرنوگراف هستند.

سایر عوارض گران‌تر عبارتند از Tourbillon، Perpetual Calendar، Minute Repeater و Equation of Time برخی از ساعت ها می توانند جهت مکه را نشان دهند.

واژه‌های کرنوگراف و کرونومتر اغلب با هم اشتباه گرفته می‌شوند، اگرچه معنای آنها کاملاً متفاوت است. کرنوگراف ساعتی با تایمر اضافی است که معمولاً یک عارضه زمان سنج است. از طرف دیگر، کرونومتر در انواع ساعت ضربان قلب و کرونومتر موجود است.

بسیاری از ساعت‌های مچی کامپیوتری ساخته شده‌اند، اما هیچ‌کدام به دلیل صفحه‌نمایش و دکمه‌های کوچک، رابط‌های کاربری نامناسب و عمر باتری کوتاه، به موفقیت در فروش طولانی‌مدت دست پیدا نکرده‌اند.

ساعت‌هایی شامل ماشین‌حساب، تونومتر، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما با استفاده از دو عقربه برای نشان دادن جهت شمال/جنوب، بازی‌های ویدئویی، دوربین‌های دیجیتال، درایورهای کلید، گیرنده‌های جی‌پی‌اس و تلفن‌های همراه توسعه یافتند چندین ساعت نجومی فاز ماه و دیگر رویدادهای آسمانی را نشان می دهند.

ساعت‌های ورزشی الکترونیکی GPS و ردیاب فعالیت را با زمان‌سنجی ترکیب می‌کنند به بازار تناسب اندام عمومی پاسخ می دهد و پتانسیل موفقیت تجاری را دارد.

ساعت بریل دارای نمایشگرهای آنالوگ با برآمدگی های برآمده در اطراف صورت است تا به کاربران کم بینا امکان تشخیص زمان را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *