با کفش ایمنی برق طولانی مدت پیاده روی کنید

نفوذ آب و جذب آب
کفش های ایمنی کلاس S2 و S3 از مواد رویه ای ساخته شده اند که پاهای شما را حتی در زیر باران خشک نگه می دارد کفش نباید در عرض 60 دقیقه آب را از بین ببرد، بلکه باید حداکثر 30 درصد از مواد رویه را در همان زمان جذب کرده باشد بنابراین کفش می تواند از بیرون کمی خیس شود، اما در این ساعت نباید رطوبت به پا نفوذ کند.

بنابراین وقتی باران می بارد می توانید با این کفش ایمنی برق بیرون کار کنید با این حال، باید از پریدن زیاد در گودال ها با آنها خودداری کنید چکمه های ایمنی کلاس S4 و S5 برای این کار مناسب تر هستند.

زیره پروفیلی
زیره با پروفیل مخصوص قدمی ایمن را تضمین می کند کاملاً بعید است که کفش های ایمنی بدون پروفیل در زیره وجود داشته باشد، اما بسته به زمینی که بیشتر وقت خود را روی آن می گذرانید، طیف گسترده ای از گزینه ها وجود دارد.

برای مثال، با پروفیل های درشت، می توانید با خیال راحت در زمین های ناهموار سایت های ساختمانی حرکت کنید اگر بیشتر در طبقات سالن تراز هستید، به گل میخ های کمتری نیاز دارید و می توانید به دنبال مدل هایی با نقاط محوری باشید اینها دایره های برجسته ای هستند که اغلب در سطح گوی پای خود می بینید.

چیزی برای همه؟
اینها مهمترین معیارهایی بودند که برای طبقه بندی کفش های ایمنی استفاده می شدند علاوه بر این، بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که می تواند برآورده شود و می تواند برای شما تعیین کننده باشد که کدام کفش برای شما مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *