با شوید خشک 1401 دندان های سالم تری داشته باشید

شوید یک ماده خام گیاهی منحصر به فرد است که دارای طعم و بوی تند و طراوت قوی، ترکیبی غنی است و تأثیر مفیدی بر بسیاری از سیستم های بدن دارد.

هم در آشپزی و هم در طب رایج به طور گسترده استفاده می شود برای اینکه همیشه یک محصول مورد نیاز را در دسترس داشته باشید، میوه ها و سبزیجات این گیاه را خشک، کنسرو و منجمد کنید.

با توجه به فن آوری برداشت، شوید خشک 1401 از نظر کاربردی نسبت به تازه کم نیست، اما می توان از آن در تمام طول سال و نه تنها در طول دوره رسیدن در طبیعت استفاده کرد.

فواید و مضرات شوید خشک، طرز تهیه و نگهداری آن به ویژه استفاده از آن در آشپزی و طب سنتی را در نظر بگیرید.

شوید خشک تقریبا تمام مواد معدنی، میکرو و درشت عناصر مفید برای بدن را در خود حفظ می کند حاوی فلاونوئیدهایی است که از تشکیل مواد سرطان زا در بدن جلوگیری می کند، رشد سلول های سرطانی را مهار می کند، از چسبیدن کلسترول به دیواره داخلی رگ های خونی جلوگیری می کند عملکردهای شناختی را بهبود می بخشد و سیستم آنزیمی را فعال می کند.

متخصصان تغذیه افزودن شوید به غذا را برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند یا وزن خود را کنترل کنند، توصیه می کنند.

فیبر گیاهی موجود در ترکیب، بدن را از سموم و سموم پاک می کند، متابولیسم را تحریک می کند، تجزیه چربی ها را تسریع می کند، احساس سیری سریع و طولانی مدت می دهد، در نتیجه حجم وعده ها را کاهش می دهد و نیاز به میان وعده های اضافی را از بین می برد.

شوید خشک تا حدودی نیاز بدن به ویتامین A، اسید اسکوربیک، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، منگنز، مس، روی، فسفر، آهن و سایر ویتامین ها و مواد معدنی مهم بدن را تامین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *