با زیتون سبز رودبار میلیونر شوید

اثر آنتی اکسیدانی
زیتون منبع عالی آنتی اکسیدان ها از جمله اسید اولئیک این ماده مغذی بسیار مهمی است زیرا از رشد ژن مسئول بروز سرطان سینه جلوگیری می کند.

آنتی اکسیدان ها نقش بسیار مهمی در بدن ما دارند، زیرا از رشد و تکثیر سلول های سرطانی محافظت می کنند علاوه بر این، با از بین بردن رادیکال های آزاد مضر از بدن، روند پیری را کاهش می دهند.

حمایت از کاهش وزن
لازم به ذکر است زیتون سبز رودبار از کاهش وزن حمایت می کند زیرا کالری کمی دارد و به راحتی قابل هضم است بنابراین، مصرف آنها به افرادی که رژیم غذایی خود را کاهش می دهند توصیه می شود به لطف محتوای فیبر ، آنها تأثیر مثبتی بر متابولیسم دارند آنها از کاهش وزن حمایت می کنند زیرا کبد را برای ترشح شیره صفرا تحریک می کنند.

به لطف این عمل، این اندام به سرعت کل بدن را از محصولات مضر متابولیک پاک می کند علاوه بر این، فیبر رژیمی موجود در آنها برای مدت طولانی احساس سیری می کند، که میل به شیرینی های “خطرناک” را برای بدن ما مهار می کند.

زیتون در آشپزخانه
علاوه بر این که زیتون تأثیر مفیدی بر سلامتی ما دارد، در آشپزخانه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

آنها افزودنی همه کاره برای بسیاری از غذاها هستند، به عنوان مثال پیتزا، پاستا، سس یا سالاد همه غذاهایی که برای آنها از زیتون استفاده می شود طعم و عطر بارزتری با هر دو نوع سیاه و سبز پیدا می کنند همچنین می توان از زیتون برای تهیه تنقلات بسیار خوشمزه به شکل چوب با افزودن پنیر و پاپریکا استفاده کرد.

زیتون توسط بسیاری از افراد به طور منظم هنگام تهیه غذا استفاده می شود با این حال، شایان ذکر است که تأثیر بسیار خوبی بر بدن انسان دارد. می توان از آن نه تنها هنگام تهیه ظروف استفاده کرد مصرف سیستماتیک فواید زیادی به همراه دارد. 

علاوه بر این، محصول مورد نظر در لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد هیچ چیز مانع اجرای آن در مراقبت های روزمره پوست یا مو نمی شود البته روغن زیتون باید به مقدار مناسب استفاده شود در مصرف آن زیاده روی نکنید.

خواص

زیتون یک گنجینه واقعی از ویتامین ها است به همین دلیل است که علیرغم این واقعیت که بسیاری از میوه های دیگر در فروش وجود دارد، از علاقه زیادی برخوردار است.

 ترکیبات آن شامل اسیدهای غیر اشباع امگا 3 و امگا 6 می باشد لازم به ذکر است که این اسیدها تاثیر مفیدی بر سیستم ایمنی بدن و کاهش سطح کلسترول بد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *