ایزوگام حفاظ استار موجب آتش سوزی در خانه ای شد

ایزوگام حفاظ استار برای ایمنی افراد و تأسیسات و همچنین کاهش تلفات حرارتی و افزایش پایداری فرآیندها ضروری است.
Isover راه حل های سفارشی برای همه نیازها ارائه می دهد

ایزوگام برای تضمین ایمنی، کاهش تلفات انرژی (گرم-سرد) و افزایش پایداری فرآیند ضروری است. Isover راه حل های سفارشی برای همه نیازها ارائه می دهد.

دلایل اصلی ایزوگام کاری حرارتی تجهیزات و فرآیندها:
حفاظت شخصی.
بهبود ایمنی فرآیند.
کاهش تلفات گرما و سرما، صرفه جویی در انرژی.
کاهش اثرات زیست محیطی.
افزایش پایداری فرآیندها و تجهیزات.
حفاظت شخصی.
برای محافظت از پرسنل از صدمات ناشی از تماس با سطوح تجهیزات و لوله ها در دماهای بالا یا پایین.
برای حفظ دمای بهینه در لوله‌ها یا مخازن ذخیره‌سازی محصولات مایع یا گاز، که به نوبه خود از خوردگی ناشی از تراکم جلوگیری می‌کند (سطح بالای رطوبت نقطه شبنم) همچنین برای جلوگیری از یخ زدگی تجهیزاتی که در دماهای بالا و دمای پایین کار می‌کنند.

ایزوگام حفاظ استار
کاهش اتلاف حرارت برای صرفه جویی.
برای کاهش تلفات یا افزایش گرما و در نتیجه کاهش میزان انرژی مورد نیاز برای حفظ تعادل فرآیند و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها. با بهینه ایزوگام، هزینه های نصب کاهش می یابد و حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی در طول عمر مفید نصب فراهم می شود.
کاهش اثرات بر محیط زیست.
بازده ایزوگام را برای به حداکثر رساندن پتانسیل صرفه جویی CO2 (کاهش هزینه انتشار CO2) و همچنین محافظت در برابر هزینه های انرژی آینده بهینه کنید.

استفاده از مواد و ایزوگام، مانند سیستم های Low-E، به صرفه جویی در انرژی بالقوه کمک می کند و در عین حال حفاظت از محیط زیست را در تجهیزات صنعتی بهبود می بخشد.
طیف وسیعی از محصولات فنی Isover به گونه ای طراحی شده است که رسانایی حرارتی مطلوب را برای هر کاربرد ارائه دهد.

رسانایی حرارتی ایزوگام بر اساس مقیاس دما بر اساس EN 12667 برای محصولات تخت و EN ISO 8497 برای مقاطع لوله اندازه گیری می شود.

عملکرد حرارتی محصولات Isover با کنترل کیفیت دقیق داخلی و خارجی تضمین می شود. تا سال 2012، تمام محصولات فنی Industria Isover در اروپا دارای نشان CE مطابق با استاندارد جدید EN 14303 برای عایق فنی پشم معدنی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *