استفاده از کاشی استخری راک در نمای خانه ی مرد تهرانی مورد توجه همه قرار گرفت

جذب آب در کاشی استخری راک نباید بیشتر از 3 درصد باشد و حتی صفر هم بهتر است.

یک ماده متخلخل تر رطوبت را راحت تر جذب می کند، این باعث می شود که سرامیک در طول زمان شکننده شود، که در نهایت می تواند نه تنها به تخریب سرامیک، بلکه به ضد آب شدن نیز منجر شود.

مقاومت شیمیایی مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ضدعفونی کننده ها و سایر محصولاتی که تمیزی استخر را تضمین می کنند، به هیچ وجه نباید ساختار کاشی ها را تخریب کند.

معمولاً نگهداری کاشی بسیار ساده است، اما در مورد استخر، بدون پاک کننده های به اندازه کافی تهاجمی، به عنوان مثال، بدون سفید کننده غیرممکن است و این به نوبه خود می تواند آسیب زیادی به سرامیک ها وارد کند.

کاشی های مناسب AA (مقاوم در برابر شیمیایی) یا A (مقاوم در برابر مواد شیمیایی) مطابق EN 122 هستند.
به اندازه کاشی ها توجه کنید. بهتر است گزینه های با فرمت بزرگ را در نظر نگیرید، زیرا فشار آب روی چنین کاشی بسیار زیاد است و ممکن است در استخر آسیب ببیند. متر تجاوز نمی کند.

کاشی استخری راک

این گزینه برای طراحی اصلی ایده آل است، زیرا گزینه های زیادی برای استفاده از کاشی های سرامیکی وجود دارد که می توانید بهترین ایده ها را مجسم کنید.

علاوه بر این، کاشی سرکی از کاشی های کلینگ گرانتر است، اما پست توگیکل یک میکرون است.

کاشی های کلینکر یکی از موفق ترین مواد برای تکمیل استخر هستند.

با توجه به ترکیبی که از ماده پایه بزرگتر می شود خاک نسوز بدون ناخالصی از جمله اکسید، خاک نسوز، شار، این ماده باعث افزایش مقاومت در برابر ضربه، ترک، بارهای چند تنی و هر شرایط خاص می شود.

و مقاوم در برابر آب و هوا در تولی کلیور کلتا را در فر با دمای 1200 درجه می پزند. در واقع، سکه های پستی، سکه های پستی، پست و پست را می آوریم. در عملیات Imes می توانید نظرات خود را در برگه نظرات عمومی ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *