استفاده از پنیر سفید فله ای در درمان سوء تغذیه کودکان یمنی

پنیر سفید فله ای از شیر درست می شود. بنابراین، نتیجه گیری شد که حاوی تمام آن عناصر کمیاب مفید است که در شیر وجود دارد، اما فقط به شکل غلیظ. 1 لیتر شیر حاوی همان مقدار ویتامین است که در 100 گرم پنیر وجود دارد.

ما قبلاً فهمیدیم که محصول پنیر سالم است. اما جهان به سیاه و سفید تقسیم نمی شود. بنابراین حتی پنیر هم دو طرف دارد. آنها مفید هستند، اما از طرف دیگر جنبه های “مضر” خود را دارند. پس بیایید نگاهی به این گزینه ها بیندازیم.

حالا پنیرهای تند و شور زیادی می فروشند. روی معده شما تأثیر منفی می گذارد. بنابراین، ارزش رها کردن چنین محصولی را دارد. این امر به ویژه برای افرادی که از زخم معده و گاستریت رنج می برند صادق است. پنیر شور و تند برای فشار خون بالا توصیه نمی شود.

علاوه بر این، پنیر محصول فرآوری درشت است. و با مصرف مداوم چنین محصول غذایی، ممکن است سنگ کلیه ظاهر شود. این بدان معنا نیست که دیگر نمی توانید پنیر بخورید.

البته که نه! باید پنیر بخوری تنها چیزی که نیاز دارید این است که خود را به موارد خاصی محدود کنید. انواع زرد تند را کنار بگذارید و پنیر کشک را انتخاب کنید.

پنیر سفید فله ای

چند پنیر در قفسه های سوپرمارکت وجود دارد؟ کدام سالم و خوشمزه است؟ سوال سخت! اما ما سعی خواهیم کرد به همه یکسان پاسخ دهیم.

اغلب اوقات، با قرار گرفتن در نزدیکی قفسه های پنیر، احساس می کنیم “گم شده” هستیم، زیرا می توانید پنیر خیلی شور یا تند را حدس بزنید و بخرید. هر گونه دارای مزایای سلامتی متفاوتی است. بیا شروع کنیم.

سولوگونی یکی از محبوب ترین انواع پنیر. معمولاً از شیر پاستوریزه گاو، بز و حتی گاومیش تهیه می شود. اشتهای انسان را بهبود می بخشد و روده ها را تحریک می کند و در نتیجه به سوخت و ساز بدن کمک می کند.

اگر درست تهیه شود برای انسان بسیار مفید است.
پنیر آدیگه. این نوع پنیر باید از شیر خالص تهیه شود. پنیر در ابتدا در آب نمک بالغ می شود که در معرض باکتری های غیر باکتری Bacillus bulgaricus قرار گیرد.

این پنیر بسیار چرب است، اما حاوی تمام ویتامین های مفید برای بدن است. اگر فردی به عدم تحمل لاکتوز مبتلا باشد، این پنیر باید دور ریخته شود. فقط یک ماه پس از تولید نگهداری می شود. پس مراقب باشید کالای تاریخ مصرف گذشته را خریداری نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *