استفاده از پارچه ترک در دوخت کت زنانه جدید در صنعت مد آنتالیا

مجموعه «حضور» توسط اکاترینا وربیکایا و دیانا آلتفل
“مد پایدار یک فرهنگ مصرف کننده جدید است که استفاده مجدد از مواد را در اولویت قرار می دهد، به شرایط کار ایمن برای کارگران صنعت و مراقبت از محیط زیست نیاز دارد.

مد پایدار، در معنای واقعی خود، مردم و کره زمین را بالاتر از سود قرار می دهد و تضمین می کند که در هیچ مرحله ای از کل سیستم تولید آسیبی وارد نمی کند.”

به طور خاص، تولیدکنندگان باید نحوه به دست آوردن مواد خام، استفاده کمتر از آب، اجتناب از استفاده از مواد شیمیایی خطرناک و تولید زباله کمتر را در نظر بگیرند.

تولید کنندگان مد و فشن در ترکیه به نوع کت زنانه جدید در خط تولید نیز بسیار دقت می کنند

کت زنانه

اکاترینا در پاسخ به این سوال که اجرای اصول مشخصه مد پایدار با تجزیه و تحلیل تجربه خود چقدر دشوار است، گفت:

“این کار در عین حال سخت و ساده است از دیدگاه یک مصرف کننده آگاه و آگاه که دقیقاً آنچه را که نیاز دارد می خرد، ساده است.

گاهی اوقات، بخش اطلاعات به زمان بیشتری نیاز دارد انجام تحقیقات بازار، مواد، تولید کنندگان داخلی و تنها پس از آن انتخاب محصول مناسب برای شما اما از نقطه نظر سازنده دشوار است  شما باید مطمئن شوید که منبع اخلاقی و زیست محیطی مواد خام دارید، محصولی با کیفیت و پایدار دارید، زباله تولید نمی کنید، راه حلی پیدا کرده اید.

برای محصولات شما در پایان عمر چرخه عمر و علاوه بر همه اینها، شما همچنین باید مطمئن شوید که قیمت مقرون به صرفه ای دارید.”

“این اصول در حال حاضر در مقیاس بزرگ توسط مارک های بزرگ، به عنوان مثال، پاتاگونیا اعمال می شود اما راه رسیدن به آنجا کوتاه نیست و نیازمند تغییرات در سطوح مختلف است هرچه برند کوچکتر باشد، پایداری آن برای آن آسان تر است به شرطی که منابع کافی برای سرمایه گذاری در مواد پایدار و تضمین دستمزدها و شرایط مناسب برای کارکنان داشته باشد.

اولین قدم طبق معمول آموزش است برای اینکه یک برند واقعاً پایدار باشید، باید مفهوم را با تمام پیچیدگی‌های آن درک کنید و شیوه‌های جدیدی مانند ایجاد الگوهایی با ضایعات صفر را اتخاذ کنید.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *