استفاده از رب گوجه پیک در غذا های بیمارستان ممنوع شد

تحقیقات نشان می‌دهد که در 100 گرم از این رب گوجه پیک، 29.54 میلی‌گرم لیکوپن پیدا می‌کنیم. این درصد با رب گوجه سه گانه گوجه فرنگی که به طور متوسط ​​به 42.43 میلی گرم لیکوپن می رسیم بیشتر افزایش می یابد.

با اوج مقادیری که حتی گاهی اوقات می تواند به 60 میلی گرم در هر 100 گرم از این محصول برسد. این داده‌ها البته زمانی معنی کامل خود را پیدا می‌کنند که بدانیم مقدار لیکوپن موجود در یک گوجه‌فرنگی تازه کمتر از 5 میلی‌گرم در هر 100 گرم گوجه‌فرنگی است.

برای سلامتی خوب یا بد؟
رب گوجه فرنگی یک غذای بسیار مقوی محسوب می شود و می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین A، ویتامین C و لیکوپن است.

لیکوپن یک آنتی اکسیدان قوی است که علاوه بر خواص ضد پیری که در بالا ذکر شد – از بیماری های قلبی عروقی، سرطان و بیماری های عصبی محافظت می کند.

رب گوجه فرنگی همچنین ممکن است برای سیستم ایمنی مفید باشد، زیرا حاوی ترکیباتی است که به مبارزه با عفونت ها و کاهش خطر ابتلا به آلرژی کمک می کند.

رب گوجه پیک

به علاوه، سرشار از فیبر و پتاسیم است که ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی، دیابت و چاقی کمک کند. آن را به عنوان یک داروی معجزه آسا یکسان نبینید این فقط یک میوه است.

با این حال، رب گوجه فرنگی نیز می تواند ناسالم باشد، اگر مانند همه چیز، به مقدار زیاد مصرف شود. حاوی مقادیر زیادی سدیم، قند و کالری است که می تواند به چاقی و فشار خون بالا کمک کند.

همچنین سرشار از اسید اگزالیک است که در صورت مصرف بیش از حد می تواند منجر به گرفتگی و درد شکم شود.

بنابراین مهم است که رب گوجه فرنگی را در حد اعتدال مصرف کنید و برچسب های تغذیه ای را برای محتوای دقیق مواد بررسی کنید. به طور خلاصه، اگر به طور معقول مصرف شود، بیگانه سلامتی است.

رب گوجه که در آزمون زمان مقاومت می کند.
به گفته این شرکت ایتالیایی، ضد پیری، ادرارآور، آسان برای استفاده، خوشمزه، همه کاره و غیره.

رب گوجه فرنگی پر از خواص است. بنابراین، ادغام رب گوجه فرنگی در رژیم غذایی روزانه، رفلکس مناسبی برای داشتن یک زندگی سالم و متعادل و کاهش فعالانه آزمون زمان است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *