کاهش وزن سریع با سرکه دست چین

برای به دست آوردن بهترین فواید، مصرف سرکه نباید خیلی از وعده غذایی دور باشد یک مطالعه نشان داده است که اثرات آن در صورت مصرف در این یکی از 5 ساعت قبل آشکارتر است از سوی دیگر، قرص‌های سرکه‌ای که به‌صورت تجاری در دسترس هستند، به نظر نمی‌توانند چنین تأثیر مطلوبی بر قند خون داشته باشند.

فواید سرکه دست چین در دیابت نوع 2 این بهبود در کنترل قند خون یک مزیت برای پیشگیری یا مبارزه با دیابت نوع 2 است در افرادی که در معرض خطر بالای ابتلا به این اختلال متابولیک هستند، مصرف سرکه به مدت 12 هفته سطح قند خون ناشتا را کاهش می دهد.

مطالعه ای که طی 8 هفته در بیماران مبتلا به این بیماری انجام شد، کاهش 7 درصدی سطح گلوکز ناشتا را به لطف مصرف 20 میلی لیتر سرکه سیب در روز نشان داد در حالی که در گروه کنترل 12 درصد افزایش یافت با این حال، مصرف سرکه می تواند علائم ناخوشایندی را در برخی افراد ایجاد کند، مانند آروغ زدن، نفخ شکم یا رفلاکس اسید.

روزانه سرکه سیب مصرف کنید
برای استفاده حداکثری از سرکه سیب، باید با دقت انتخاب شود ترجیحاً یک محصول صنایع دستی غیر پاستوریزه از کشاورزی ارگانیک را انتخاب کنید.

سرکه سیب ارگانیک گواهی شده دارای تنوع میکروبی بیشتری در مقایسه با همتایان معمولی خود است که می تواند تأثیر مطلوبی بر اثرات آن داشته باشد.

از نظر طعم، سرکه سیب به خوبی با روغن کلزا، یک چربی به خصوص جالب در وینگرت، ترکیب می شود، زیرا سرشار از اسید آلفا لینولنیک است، یک امگا 3 مفید برای سلامتی ما و در مواد غذایی غیر معمول است.

مصرف ترشی، سبزیجات کوچک ترشی شده در سرکه سیب، راه دیگری برای بهره مندی از فضیلت آن است این مورد در مورد چاتنی ها، سس های ترش و شیرین که از مخلوط میوه ها، سبزیجات، ادویه جات ترشی جات و سرکه تهیه می شوند نیز صدق می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *