مردی با فروش تلویزیون سامسونگ ال ای دی میلیاردر شد

دو تلویزیون میکرو ال ای دی کاملا مجهز هستند و از نظر هندلینگ با  تلویزیون سامسونگ ال ای دی تفاوتی ندارند.

شش ورودی HDMI و گیرنده‌های معمول تلویزیون روی جعبه اتصال خارجی و همچنین طیف وسیعی از برنامه‌هایی که تلویزیون‌های سامسونگ به آن‌ها معروف هستند وجود دارد.

کاربران همچنین می توانند چندین محتوا را به طور همزمان در تلویزیون غول پیکری که سامسونگ آن را “Multi-View” می نامد – با حدود چهار تصویر 55 اینچی به طور همزمان تماشا کنند.

برای اینکه صفحه نمایش بزرگ به عنوان یک سیاهچاله در اتاق خارج از زمان تلویزیون باعث ناراحتی نشود، حالت محیطی شناخته شده از سایر تلویزیون های سامسونگ نیز در دسترس است – سپس صفحه نمایش آثار هنری، الگوهای کاغذ دیواری و تزئینات مشابه را نشان می دهد.

رنگ‌ها، روشنایی و کنتراست تلویزیون‌های میکرو LED واقعاً سینمای فوق‌العاده‌ای هستند، COMPUTER BILD توانست خود را در این مورد در نمایش محصولات متقاعد کند.

حداکثر روشنایی تصویر باید به 2000 کندل در هر متر مربع برسد، که حد بالایی از آنچه در حال حاضر در تلویزیون ها موجود است خواهد بود. بازتاب ها نیز مسئله ای نیستند.

 

 

فناوری LED همچنین نوید تولید رنگ کامل را می دهد، طیف رنگی فیلم های سینمایی باید 100 درصد تلویزیون های میکرو ال ای دی را پوشش دهد. ثبات زاویه دید نیز فوق‌العاده است، رنگ‌ها و کنتراست حتی با مشاهده از کناره محو نمی‌شوند.

اما هنگامی که از کنار، حداقل از فاصله کوتاهی مشاهده می شود، به راحتی می توان متوجه شد که صفحه نمایش ها از عناصری به اندازه کارت های بازی تشکیل شده اند که محتوای تصویر تاریک نمایش داده می شود. علاوه بر این، تصاویر نسبت به غول های 8K کمتر همگن به نظر می رسند.

البته دانه بندی با افزایش فاصله از بین می رود، اما تفکیک پذیری از فاصله خوب چهار متری درست است.

ایجاد رگه ها و موارد مشابه به لطف LED هایی که در سریع ترین زمان ممکن تعویض می شوند، مشکلی ایجاد نمی کند، به طوری که تلویزیون های XXL برای ورزش و بازی نیز عالی هستند.

عیب طراحی بدون حاشیه: با وجود ابعاد زیاد، فضایی برای بلندگوها وجود ندارد. سامسونگ چندین مورد را در قاب پنهان می کند، اما آنها نمی توانند صدای واقعاً غنی را با ممبران های کوچک خود تولید کنند.

متاسفانه فضایی برای ووفرهای معمولی در پشت تلویزیون وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *