ست مبل و میز ناهار خوری برای تقویت روحیه شما بسیار موثر است

وقتی اکثر ما به ست مبل و میز ناهار خوری فکر می کنیم، ذهن ما چیزهای بدیهی را تداعی می کند: صندلی، مبل، تخت خواب. اما گزینه دیگری وجود دارد، و آن گزینه ای است که نه تنها خوشامد گویی و محصور کننده است، بلکه نسبتا جمع و جور است: ضیافت داخلی.

نانسی رودی، مدیر مؤسس شرکت معماری و طراحی CetraRuddy مستقر در نیویورک، می‌گوید: «یک سرامیک واقعاً می‌تواند یک اتاق را زمین‌بندی کند و به آن احساس دنج و پرورش دهد.

همچنین می تواند یک نقطه کانونی طراحی باشد، به عنوان تضاد با مبلمان شناور آزاد. در کار تک خانواده خود، ما بیشتر و بیشتر از آنها ادغام می کنیم.”

اگرچه در محیط های مسکونی به اندازه مبل های سکشنال رایج نیست، اما ضیافت ها ایده جدیدی نیستند.

خانم رادی خاطرنشان کرد، انگلنوک کنار آتش – که در آن ضیافت های ساخته شده در کنار شومینه مکانی برای گرم شدن در روزهای سرد است یک ویژگی محبوب در خانه ها بیش از یک قرن پیش بود، از جمله برخی از آنها که توسط معمار فرانک لوید رایت طراحی شده بود.

هنگامی که سیستم‌های گرمایش و عایق‌بندی بهتر در دیوار به وجود آمد، اجاق‌های اتاق نشیمن از بین رفتند، اما طراحان اکنون در حال بررسی لذت نصب انواع دیگر ضیافت‌ها در مکان‌های دیگر هستند، از کارشناسان راهنمایی خواستیم.

اگر امروز یک اتاق وجود دارد که در آن ضیافت انتظار می رود، آن آشپزخانه غذاخوری است، جایی که می تواند برای چند نفر در یک انتهای آشپزخانه یا در گوشه ای تنگ که چند صندلی در آن جای نمی گیرند، صندلی فراهم کند.

فرانسیس مریل، بنیانگذار Reath Design مستقر در لس‌آنجلس، اغلب از ضیافت‌ها برای طراحی آشپزخانه‌هایی استفاده می‌کند که مکالمه معمولی را تشویق می‌کنند.

در خانه مدرنی که در اواسط قرن در آلتادنا، کالیفرنیا بازسازی کرد، یک ضیافت طولانی در انتهای آشپزخانه، مقابل دیواری از پنجره ها اضافه کرد.

خانم مریل گفت که صاحب خانه عاشق سرویس آرکوپال است، “و او اینطور گفت: “من می خواهم مردم هنگام آشپزی با من معاشرت کنند.”

در بازسازی دیگری در لس آنجلس، خانم مریل یک ضیافت U شکل در کنار آشپزخانه به عنوان فضای اصلی غذاخوری خانواده طراحی کرد و اتاق غذاخوری رسمی قدیمی را برای اهداف دیگر آزاد کرد.

  • منابع
  1. Why the Built-In Banquette Is Becoming a Designer Favorite
  • تبلیغات
  1. پنیر گوسفندی مانند پنیر خامه ای ابریشمی نیست
  2. میلیون ها گالن آب برای ساخت بطری های آب استفاده می شود
  3. کمبود آب در پاکستان دلیل پایین بودن اقتصاد این کشور
  4. شیرآلاتی که توسط یک حسگر حرکت دست را تشخیص می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *