ساخت تانکی بزرگ با استفاده از کابینت

ام دی اف یک محصول مهندسی شده است که عاقلانه ترین انتخاب برای کابینت ام دی اف بازسازی شده با بودجه محدود است. مواد به کار رفته در ساخت ام دی اف سطح صافی به آن می بخشد که فرآیند رنگ آمیزی را آسان می کند. این محصول چوبی معروف از بقایای چوب نرم و سخت (مانند خاک اره) ساخته شده و با چسب یا رزین به هم چسبیده است. برای آشنایی بیشتر با ام دی اف و اینکه آیا گزینه مناسبی برای بازسازی آشپزخانه است یا خیر، با ما همراه باشید.

کابینت ام دی اف آشپزخانه که گاهی تخته خرده چوب نیز نامیده می شود، جایگزین مقرون به صرفه ای برای کابینت های چوبی است. به طور کلی تمام کابینت های تولید شده در دنیا از ام دی اف هستند و این نوع درب و روکش است که تفاوت را ایجاد می کند. به عنوان مثال اگر کابینت ام دی اف دارای روکش براق باشد شیشه ای است، اگر روکش مورد استفاده پرس وکیوم باشد از ممبران و … می باشد. بنابراین کابینت ها بر اساس نوع روکش درب و ظاهر کلی آنها نامگذاری می شوند.

قیمت کابینت ام دی اف طرح چوب با توجه به ضخامت آن متفاوت است. ضخیم تر گران تر! توجه داشته باشید که ام دی اف علیرغم قیمت پایین تری که نسبت به سایر ورق ها دارد، از استحکام کافی برخوردار است و با نگهداری مناسب می تواند بسیار بادوام باشد. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت به روز این نت برگ همه کاره می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان پاراکس در تماس باشید.

برای تمیز کردن کابینت ام دی اف پیش ساخته ابتدا از یک پارچه خشک برای پاک کردن گرد و غبار استفاده کنید. سپس چند قطره مایع ظرفشویی ملایم را در آب گرم حل کرده و سطح کابینت را با این محلول تمیز کنید. نکته: هنگام تمیز کردن از آب زیاد استفاده نکنید. بقیه مایع ظرفشویی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سطح آن را خشک کنید تا رطوبت اضافی به کابینت ها آسیب نرساند.

در این قسمت به رایج ترین سوالات در زمینه کابینت ام دی اف پاسخ داده ایم. شما عزیزان در صورت وجود هرگونه ابهام می توانید با پرسنل مجرب پاراکس تماس حاصل فرمایید. (اگر به سبک های دیگر آشپزخانه علاقه دارید، به صفحه آشپزخانه ما نگاهی بیندازید.)

  • منابع
  1. Knowledge of MDF kitchen cabinets!

 

  • تبلیغات
  1. رشوه میلیون دلاری که یک خواهر و برادر را قاتل کرد!!!
  2. کفش مربوط به دوره هخامنشیان در موزه تهران
  3. 10 خوراکی عجیب که با گردو آماده می شود
  4. با تخمه هندوانه قوی ترین ماده چسبنده جهان ساخته شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *