زیره سبز باریج و تاثیر آن بر درمان التهاب صورت

پایداری موضوع مهمی برای خریداران اروپایی است مسائل مهم پایداری در تولید بذر زیره شامل استفاده از کودهای خاک، آب آبیاری و بقایای آفت کش است بسته به کشور، تولید ادویه جات به خودی خود شامل مسائل کاری است که بر زنان، کار مهاجران یا کودکان تأثیر می گذارد.

رهبران بازار نه تنها برای بهبود تصویر خود، بلکه به دلیل مزایای اقتصادی مانند کاهش هزینه، زنجیره تامین کوتاه‌تر و انطباق آسان‌تر با مقررات اروپایی، روی پایداری سرمایه‌گذاری می‌کنند.

همچنین زیره سبز باریج گواهینامه سلامتی خود را از وزرات بهداشت گرفته است.

گواهینامه پایداری در ادویه جات زمانی تنها برای هدف قرار دادن بازارهای خاص (مانند تجارت منصفانه) مورد استفاده قرار می گرفت، اما اکنون ادعاها و صدور گواهینامه در مورد پایداری یکی از روندهای اصلی در بخش های اصلی بازار است در سال 2020، اتحادیه اروپا یک سیاست رسمی به نام قرارداد سبز اروپایی را ایجاد کرد که شامل استراتژی مزرعه تا چنگال و استراتژی تنوع زیستی است.

هر دو سیاست بر تولید و تجارت مواد غذایی تأثیر می گذارد جنبه های قرارداد سبز اروپا مربوط به تامین ادویه جات از کشورهای در حال توسعه عبارتند از کاهش استفاده از آفت کش ها، افزایش تولید ارگانیک و تغییر به مواد بسته بندی پایدار.

به منظور بهبود تولید پایدار و تامین ادویه جات، گروهی از شرکت ها و سازمان های عمدتا اروپایی در سال 2012 طرح ادویه پایدار را تشکیل دادند هدف اصلی این ابتکار تلاش برای تولید و تجارت کاملاً پایدار ادویه در این بخش است چندین تامین کننده بذر زیره در کشورهای در حال توسعه اعضای این طرح هستند.

این شرکت‌ها تلاش‌های بیشتری برای حمایت از تولید پایدار، از جمله تولید ارگانیک، سرمایه‌گذاری در ایمنی مواد غذایی و حمایت از کشاورزان انجام می‌دهند برخی از اعضای انجمن ادویه هلندی تحقیقاتی را در مورد شیوه های کار منصفانه در مورد زیره سبز در ترکیه آغاز کرده اند.

منبع یابی پایدار تنها یک ابتکار تجاری نیست پایداری همچنین از طریق اهداف توسعه پایدار در دستور کار جهانی قرار گرفته است که نه تنها مسائل زیست محیطی، بلکه اجتماعی و اخلاقی را نیز پوشش می دهد اکثر ادویه جات ترشی جات توسط کشاورزان کوچک تولید می شود که معمولاً بسته به منطقه جغرافیایی، ادویه ها را در کنار سایر محصولات می چرخانند این کشاورزان اغلب با فقر و ناامنی غذایی روبرو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *