دامادی که با شیلنگ صنعتی هیدرولیک در شب عروسی عروس را کشت

شیلنگ صنعتی هیدرولیک فشار بالا که برای استفاده در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک در نظر گرفته شده است، معمولاً به روش های مختلفی تقویت می شود تا در برابر فشارهای عملیاتی بالا مقاومت کند. شیلنگ‌های سیستم فشار متوسط ممکن است بیش از یک شبکه ریسمانی ساده در شیلنگ لاستیکی لمینت شده برای تقویت بیشتر نداشته باشند.

مواردی که برای استفاده در سیستم‌های فشار بالا در نظر گرفته شده‌اند دارای یک یا چند غلاف بافته شده از جنس استنلس استیل یا برنج هستند که در لاستیکی یا در امتداد بیرون شیلنگ گنجانده شده است.

برخی از شیلنگ‌های فشار قوی دارای سیم پیچ‌های مارپیچ از جنس استنلس استیل هستند که در ساخت آن‌ها به همین منظور عمل می‌کنند. همه این عناصر اضافی به طور فیزیکی شیلنگ ها را در برابر تنش های انبساط ناشی از حمل سیالات و گازهای فشار بالا تقویت می کنند.

شیلنگ

آیا آمازون واقعا بهترین قیمت را به شما می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.
قیطان ها و غلاف های سیم پیچ نیز از شیلنگ ها در برابر فشارهای مکانیکی مانند نیشگون گرفتن، سایش و ضربه محافظت می کنند. دماهای بالا و پایین در ترکیب شیمیایی خود مواد شیلنگ مقابله می کنند. گنجاندن ترکیبات سیلیکون و پلیمری میزان گرما یا سرمای شدیدی را که لاستیک شلنگ می تواند قبل از شروع به تجزیه شدن تحمل کند، به شدت افزایش می دهد. مقاومت شیمیایی و روان کننده در شیلنگ صنعتی به همان روش با ترکیبات لاستیکی فرموله شده خاص که در ساخت خود شیلنگ استفاده می شود، تعبیه شده است. این ترکیبات در برابر حملات اسیدها و محیط های قلیایی و همچنین تخریب ناشی از روغن های هیدرولیک و روان کننده مقاومت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *