تولیدی بهترین قرص نعنا compass در کشور ترکیه

این گیاه همچنین در محصولات مختلف دندانپزشکی، غذایی (مانند آشپزی یا شیرینی پزی) و آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد زیرا نعناع طعمی جهانی دارد که می تواند بسیاری از مواد شیمیایی را بپوشاند یا همراهی کند به ویژه در آدامس ها یا شکلات ها یافت می شود انواع نعناع و جنبه های گیاه شناسی
گونه ها و گونه های زیادی از نعناع وجود دارد تخمین زده می شود که بیش از 600 نوع نعناع در جهان وجود دارد در اروپا تخمین زده می شود که حدود بیست گونه نعناع وجود دارد نعناع گونه ای است که بیشترین استفاده را در طب گیاهی دارد.
لازم به ذکر است که شما در درجه اول باید از درجه یک بودن قرص نعنا compass اطلاع کامل داشته باشید تا بتوانید آن را به طور روزانه مصرف کنید.

نعناع فلفلی (Mentha x piperita) مخلوطی (هیبرید) بین نعناع آبی (Mentha aquatica) و نعناع (Mentha spicata) است در قرن هفدهم در باغ های انگلیسی ظاهر شد.

نعنا حاوی مواد فعال زیر است: کربنات کلسیم و کربنات منیزیم این دارو حاوی آنتی اسیدهای موضعی است که با خنثی کردن اسیدهای ترشح شده از معده عمل می کند.

هزار و یک شب گیاهی که همه کام ها را به وجد می آورد! اگر از عطر گیاهان در باغ ها به شما بگویند، بدون شک بوی نعناع بلافاصله حافظه شما را تازه می کند و اگر چند برگ در آب جوش یک قوری بیفتد، شما را به قصرهای شهرزاده می برد… 25 گونه از گیاهان چند ساله معطر وجود دارد که تحت نام محبوب نعناع در کنار هم قرار گرفته اند.

ما اغلب آن را حتی قبل از دیدنش نفس می کشیم برگ آن همیشه سفت و ظریف است اما سایه های سبز آن بسته به گونه متفاوت است.

پی یر لیوتاگی، گیاه شناس معروف، درباره این گیاه می گوید: «این آخرین داروی بزرگ دیروز است، شاهزاده خانم خلع شده ای که فقط نام و لطف خود را به عنوان گنج نگه می دارد و تنها عطرش را مدیون است که فراموش نشود».

حدود پنجاه سال پیش بود امروزه نعناع جایگاه خود را در طب گیاهی مدرن بازیافته است و استفاده اجدادمان از آن را به یاد داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *