تراکتوری که به طور خودکار رنگش عوض می شود!

اکثر تراکتور بیل دار های مدرن با موتورهای احتراق داخلی کار می کنند که با بنزین، نفت سفید (پارافین)، LPG (گاز نفت مایع) یا سوخت دیزل کار می کنند. نیرو از طریق شفت پروانه به گیربکس 8 یا 10 سرعته و از طریق دنده دیفرانسیل به دو چرخ بزرگ محرک عقب منتقل می شود.

قیمت بیل بکهو صفر تبریز به دلیل طرفداران زیادی که دارد، روزانه در حال کاهش نیز می باشد.

موتور ممکن است از حدود 12 تا 120 اسب بخار یا بیشتر باشد. تا سال 1932، زمانی که لاستیک‌های لاستیکی بادی بزرگ با آج‌های عمیق معرفی شدند، همه تراکتورهای مزرعه‌ای چرخدار دارای لاستیک‌های فولادی با خرطوم‌های بلند و باریک بودند تا با زمین درگیر شوند و کشش را فراهم کنند.

تراکتور توپخانه
تراکتورهای خزنده دارای بیل بکهو نیز هستند، کاترپیلار یا تراکتورسازی روی دو مسیر پیوسته متشکل از تعدادی صفحه یا لنت که به هم می چرخند و به هم متصل می شوند تا یک جفت زنجیر بی پایان را تشکیل دهند که هر کدام دو چرخ را در دو طرف وسیله نقلیه احاطه کرده اند، حرکت می کنند. این تراکتورها چسبندگی بهتر و فشار زمین کمتری نسبت به تراکتورهای چرخ دار دارند.

تراکتورهای خزنده ممکن است در خاک های سنگین و چسبنده یا در خاک های بسیار سبک که چسبندگی ضعیفی برای لاستیک ایجاد می کنند استفاده شوند.

قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر روزانه افزایش پیدا می کند، شرکت های زیادی به دنبال بدست آوردن سود از طریق فروش آن نیز هستند.

شاسی اصلی معمولا از یک بدنه فولادی جوش داده شده شامل موتور و گیربکس تشکیل شده است. تراکتورهایی که روی زمین با خطوط نامنظم استفاده می شوند دارای مسیرهایی هستند که انتهای جلوی چپ و راست آنها مستقل از یکدیگر بالا و پایین می روند.

  • منابع:
    1. tractor
  • تبلیغات: 
    1. با استفاده از این روش ها به یک کارآفرین تبدیل شوید
    2. با مایع ظرفشویی به هیچ وجه آینه ی اتاقتان نمی شکند
    3. جلد مدارکی که در مجاورت نور خورشید برق تولید می کند
    4. گردو معمولا به عنوان میان وعده مصرف می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *