با استفاده از آجیل مخلوط بسته بندی می توانید هوش خود را تا 150 برسانید

دلایل مختلفی وجود دارد که تقریباً در هر فهرست میان وعده های هوشمند، آجیل را پیدا خواهید کرد.

اول از همه، اگر در حال حرکت هستید، بسته بندی آنها آسان است، یا در کشو یا انباری اداری نگهداری می شوند.

آجیل مخلوط بسته بندی از خوشمزه ترنی آجیل ها تشکیل می شود.

طبق گفته کلینیک مایو ، علاوه بر پروتئین و سایر مواد مغذی، همه آجیل‌ها حاوی فیبر کاهش‌دهنده کلسترول هستند که باعث می‌شود مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و به شما کمک می‌کند کمتر غذا بخورید .

جوی بائر، RDN ، نویسنده چندین کتاب و متخصص تغذیه و سلامت برای برنامه Today می‌گوید: «یک مشت کوچک می‌تواند رژیم غذایی شما را سرشار از پروتئین، فیبر، چربی‌های غیراشباع، و ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم باشد.

آجیل با فواید زیادی برای سلامتی مرتبط است. مایو می‌گوید: در کنار چربی‌های «خوب» که ممکن است سطح LDL یا کلسترول «بد» و تری گلیسیرید شما را کاهش دهند ، بیشتر آجیل‌ها حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین E هستند که برای قلب مفید هستند ، که ممکن است به جلوگیری از تجمع پلاک در رگ‌ها کمک کند.

آجیل

عملکرد شناختی را بهبود بخشد و همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، افسردگی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد که از عوامل خطر برای ایجاد بیماری های قلبی عروقی هستند.

زوال عقل در این مقاله همچنین اشاره شده است که گردو دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بر روی بدن است.

یک مطالعه قبلی که نه نوع آجیل خام و بو داده و دو نوع کره بادام زمینی را مقایسه کرد، همچنین نشان داد که گردو حاوی بالاترین محتوای آنتی اکسیدانی است.

بائر می‌گوید: «به‌علاوه، گردو همچنین غنی‌ترین اسیدهای چرب امگا ۳ است که با التهاب مبارزه می‌کند.

یک وعده، به ازای USDA (1 اونس یا حدود 14 نصف گردو): 185 کالری، 19 گرم (گرم) چربی، 4 گرم پروتئین، 2 گرم فیبر، 4 گرم کربوهیدرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *